مقالات

روش نصب دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل

روش نصب تقویت کننده آنتن موبایل | novinbooster.ir

تقویت کننده آنتن موبایل چگونه توسط کاربر نصب میشود؟

یکی از رایج ترین دغدغه های عمومی ، عدم وجود  آنتن موبایل در خانه یا محیط مورد نظر  می باشد که آیا راه حل قطعی برای این مسئله وجود دارد یا خیر؟! برای نصب تقویت کننده آنتن موبایل با ما همراه شوید:

جواب این سوال مثبت است، تیم فنی و حرفه ای ما با گذشت زمان طی آزمون و خطا دستگاهی را طراحی و تولید کردند که این معضل را به طور قطع حل کرده است. اگر در محیطی که هستید مکالمه و‌یا اینترنت شما مطلوب نیست در مرحله ی اول لازم است با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

کارشناسان سوالات اولیه و پایه را از شما خواهند پرسید

مرحله ی بعد ارسال لوکیشن جهت بازدید از محیط و پیدا کردن بهترین نقطه برای نصب آنتن بیرونی و تست میزان سیگنال وردی می باشد. این کار باعث میشود نسبت به محیط و سیگنال های ورودی مدل دستگاه شما نیز مشخص شود.

اگر در شهر تهران ساکن هستید کارشناس با تجهیزات کامل جهت بررسی ، نصب، تست به محیط شما ارسال می شود و‌ پس از نصب و راه اندازی اقدام به پرداخت هزینه نمایید.

بعد از کابل کشی و‌نصب آنتن ها (نسبت به متراژ و محدوده ی قابل پوشش تعداد آنتن های داخلی متغیر می باشد) دستگاه یا همان ریپیتر موبایل جاگذاری شده و‌ فرآیند تامین سیگنال ها شروع به کار میکند.

نصب تقویت آنتن موبایل در خانه
نصب تقویت آنتن موبایل در خانه

روش نصب تقویت کننده آنتن موبایل در بیرون از شهر

آنتن بیرونی، یک واسطه بین دکل های بی تی اس و دستگاه ریپیتر می باشد لذا تعیین محل نصب آن یکی از مهم ترین مراحل نصب پکیج تقویت کننده می باشد. آنتن داخلی نیز طبق محیط، جایی نصب میشود که اولا به نما صدمه نزد ثانیا پوشش دهی کامل را ایجاد کند. پس از اتمام کار، و روشن کردن دستگاه، در حضور مشتری تست های لازم صورت می گیرد، و در نهایت مشکل شما به صورت صد در صد تضمینی در خصوص آنتن دهی ضعیف اپراتور ها برطرف می شود

3.5/5 - (11 امتیاز)

Comments (4)

  1. میلاد کرامتلو
    3 اسفند 1400 پاسخ

    سلام میخواستم درمور مشکل آنتن دهی همراه اول صحبت کنم که چکار باید کرد

    • نوین بوستر
      7 اسفند 1400 پاسخ

      سلام و درود برای مشاوره و راهنمایی تخصصی تقویت کننده آنتن موبایل با کارشناسان نوین بوستر تماس بگیرید

  2. محسن حسینایی
    12 بهمن 1402 پاسخ

    سلام
    من یه خونه تفریحی دارم بین چند رشته کوه که برق ندارم و انتن هم ندارم ، روی تپه ها دو خط انتن میاد برای ارتباط
    یک تقویت کننده که با برق خورشیدی کار کنه و محیط حداقل دو کیلومتر مربع رو پوشش بده اینترنت داشته باشم چقدر برام هزینه میبره

    • نوین بوستر
      2 اسفند 1402 پاسخ

      طی بررسی که شده شما باید ریپیتر (عضو بزرگ خانواده بوسترها) رو نصب کنید که بتوانید یک محیط فلت را پوشش آنتن دهی دهید. ویژگی های باندهای فرکانسی بدین گونه است که اگر سیگنال خروجی که دریافت میکنید، دیتا کامل به همراه اینترنت را ارسال کند، آنتن گیرنده های همانند این سیگنال را به فرستنده ها منتقل میکنند.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *